Da Vaš web sajt uvek bude u trendu !

Brza i profesionalna podrška – da bi pomogli svim našim klijentima da što bolje i uspešnije mogli promovisati svoju firmu ili svoje proizvode u digitalnom svetu. Mi smo tim koji će brinuti o tome.

iiStudio

Izrada web sajtova, Fotografisanje & Snimanje

Neverovatno jednostavna SEO strategija za 2022.

Neverovatno jednostavna SEO strategija za 2022. je: pronađite ključne reči koje ljudi traže i pokušajte da se rangirate.
Ali postoje laki i teški načini da se to uradi.
U ovom vodiču ćemo proći kroz jednostavnu SEO strategiju koja će vam pomoći da dobijete najviše rezultata uz najmanje truda.

Šta je SEO strategija?

Najuspešnije SEO strategije se vrte oko efikasnog kreiranja i optimizacije sadržaja. Postoji mnogo razmišljanja o tome kako da se ovo uradi, ali mi ćemo stvari učiniti jednostavnim sa onim što volimo da zovemo Strategija voćnjaka.
Evo procesa:

  1. Zasaditi drveće (web stranice)
  2. Birajte voće koje je nisko (rangiranje ključnih reči na prvoj stranici)
  3. Iscedite više soka iz njih (optimizujte)

Sadite drveće

Kao što je nemoguće uzgajati jabuke bez sadnje drveća, nemoguće je rangirati se na Google-u bez kreiranja i optimizacije sadržaja. Iz tog razloga, prvi korak je istraživanje ključnih reči i objavljivanje optimizovanog sadržaja.
Hajde da pogledamo osnove kako to učiniti.

a) Koristite alatku za istraživanje ključnih reči
Istraživanje ključnih reči je proces pronalaženja onoga što ljudi traže. Postoji mnogo načina da se to uradi. Ali korišćenje alata za istraživanje ključnih reči je dobra polazna tačka, jer vam omogućava da pronađete stotine hiljada ideja za ključne reči.
Da biste ga koristili, unesite reč ili frazu, pritisnite pretragu i idite na izveštaj o idejama za ključne reči.
Na primer, ako tražimo „seo optimizacija“, videćemo skoro 100 ideja za ključne reči sa hiljadama mesečnih pretraga, uključujući sledeće:
• seo optimizacija sajta
• seo optimizacija sajtova
• seo optimicazija cena
• sta je seo optimizacija

Dodatna literatura o SEO optimizaciji

6 načina da se poboljša SEO malih firmi u 2022 godini

b) Napravite sadržaj za nameru pretrage
Ljudi obično traže nešto specifično kada otkucaju upit u Google, pa je važno da uskladite svoj sadržaj sa tim da biste imali najbolje šanse za rangiranje. Ovo je poznato u SEO svetu kao podudarna namera pretrage.
Obično možete dobiti dobar osećaj namere pretrage ako pogledate najbolje rezultate za upit.
Na primer, ako pogledamo prva tri rezultata za „izrada web sajtova novi pazar“, videćemo da su prve dve stranice plaćeni oglas a da je naša web stranica dobro optimizovana i prikazuje se prva posle oglasa i cela je naša desna strana.

seo optimizovan sajt koji je prvi u pretrazi

Neverovatno jednostavna SEO strategija za 2022.

Ako želimo da imamo najbolje šanse za plasman, verovatno bi trebalo da sledimo njihov primer i napravimo nešto slično.

Ako želite da imate najbolje šanse za plasman, verovatno bi trebali da sledite naš primer u vašem poslovanju i napravite kao našu optimizaciju.

Uradite SEO na web stranici

Podudaranje namere pretrage je najvažnija stvar koju treba savladati za optimizaciju sadržaja, ali osnovni SEO na web stranici je takođe važan. To znači optimizaciju vaše naslovne oznake , URL -a i meta opisa .
Evo naših najboljih saveta za optimizaciju ove tri stvari:
• Uverite se da su naslov i meta opis usklađeni sa namerom pretrage
• Uverite se da se oznaka naslova ne skraćuje
• Uključite svoju ciljnu ključnu reč u naslov
• Koristite kratak opisni URL
• Napišite upečatljiv meta opis

Dajte prioritet najunosnijim ključnim rečima

Nema smisla težiti višim rangiranjem ključnih reči ako je malo verovatno da će dodatni saobraćaj imati veliki uticaj na vaš krajnji rezultat, tako da je važno uzeti u obzir i „poslovnu vrednost“ dotičnih ključnih reči i stranica.
Ako pratite konverzije u Google analitici, ovo bi trebalo da vam da neku predstavu o tome koliko će dodatni saobraćaj verovatno biti unosan. Ako ne, moraćete da nagađate na osnovu ključne reči i same stranice.

Uverite se da u potpunosti pokriva temu

S obzirom na to da vaš sadržaj već ima prilično dobar učinak za svoju ciljnu ključnu reč, očigledno je da se pristojno podudara sa namerom pretrage. Drugim rečima, u celini se uklapa u ono što tražioci traže.
Međutim, još uvek postoje stvari koje ste propustili, a često je moguće poboljšati rangiranje tako što ćete ih ažurirati i uključiti u svoj sadržaj.

Uverite se da je profil sajta dovoljno jak

Linkovi su veze sa jedne veb stranice na drugu i one su jedan od tri glavna faktora Google rangiranja . To znači da ako vaša stranica ima znatno manje visokokvalitetnih povratnih veza od stranica iznad nje, verovatno ćete se boriti da se bolje rangirate u kratkom i srednjem roku.
Na primer, naša stranica održavanje web sajtova ima trenutni rejting 12, celokupni sajt ima rejting 42, broj linkova ka stranici je trenutno 1197 a broj sajtova ka našoj stranici je 8.

Ako želite da analizirate vaš sajt to možete ovde uraditi.

informacije o sajtu koje uticu na seo optimizaciju

Neverovatno jednostavna SEO strategija za 2022.

Rangiranje na Guglu je pomalo vežba koju svakodnevno treba raditi. Dok pokušavate da se rangirate za jednu ključnu reč, vaše rangiranje za druge ključne reči će neizbežno početi da opada. Zato je strategija beskrajna. Oslanja se na to da dosledno kreirate i rešavate više mogućnosti za SEO koji se ne mogu videti.

Back
WhatsApp
Pozovite nas