Da Vaš web sajt uvek bude u trendu !

Brza i profesionalna podrška – da bi pomogli svim našim klijentima da što bolje i uspešnije mogli promovisati svoju firmu ili svoje proizvode u digitalnom svetu. Mi smo tim koji će brinuti o tome.

iiStudio

Izrada web sajtova, Fotografisanje & Snimanje

Online prodaja – Kako je započeti

Online prodaja – Kako je započeti. Proizvode možete plasirati, distribuirati i prodavati preko interneta.

Razlozi zbog kojih bi trebalo da pokrenete posao na internetu

Možda se pitate zašto uopšte započeti online prodaju.

Zato što pokretanje online prodaja ima nekoliko prednosti.

Online prodaja – Kako je započeti

Evo tri glavna razloga:

1. Prilično je jeftino za početak.

Mnogi žele da započnu posao, ali ih odvraćaju ulaganja koje je potrebno da bi se pokrenuo posao. Morate platiti zakup, kupiti inventar i budžet za plate zaposlenih. Šta ako uložite sav taj novac u svoj posao, ali to ne uspe? Ovo vas može finansijski uništiti.

Međutim, sa online prodajom, sve što vam treba je:

Računar. Verovatno ga već imate.

Ime domena (www.nazivdomena.rs) i hosting (prostor gde se smešta web sajt) za 6000din godišnje.

Izrada web shop-a: Cena izrade sajta sa shop-om od 500e.

Drugim rečima — izvodljivo je pokrenuti online biznis sa 500e do 600e kao početni kapital.

Naravno, što više početnog novca imate, više ideja za online poslovanje možete da sledite.

Ali poenta je da ne morate da rizikujete svoju životnu ušteđevinu da biste postali (uspešan) online preduzetnik.

2. Veliki potencijal i rast.

Kada imate običan posao, morate se suočiti sa ograničenjima „stvarnog sveta“.

Iznajmljivanje lokala na vrhunskim lokacijama je skupo, možda neće biti dovoljno pešačkog saobraćaja nekoliko dana, a lokalnoj publici jednostavno ne trebaju stvari stalno.

Ali pogodi šta? Kada vodite posao na mreži, nijedno od ovih ograničenja ne važi. Možete prodati bilo kome, bez obzira gde žive.

I sa svakom godinom, vaš broj potencijalnih kupaca se širi jer se sve više ljudi oseća prijatno sa idejom kupovine na internetu. Do 2023. godine, e-trgovina će činiti 22% globalne maloprodaje .

Povrh svega, globalna internet populacija takođe raste.

3. Može da radi 24/7.

Još jedna prednost koji imaju online prodaje u odnosu na obične poslove je to što mogu ostati otvorene 24 sata dnevno.

Jednom kada je vaša web shop na mreži — uvek ste „uključeni“ za prodaju. Kupci mogu naručiti od vas u bilo kom trenutku.

Online prodaja – Kako je započeti

seo optimizacija

Kako da pokrenete svoju online prodaju u 10 koraka

  1. Odredite svoju nišu i poslovnu ideju.
  2. Sprovedite istraživanje proizvoda.
  3. Saznajte više o zakonima o online prodaji.
  4. Sprovedite istraživanje tržišta.
  5. Definišite svoju ciljnu publiku.
  6. Izvorni proizvodi za prodaju na mreži.
  7. Procenite održivost proizvoda.
  8. Definišite svoj brend i imidž.
  9. Pokrenite svoju online prodavnicu.
  10. Razvijte svoj posao.
Kako da pokrenete svoju online prodaju u 10 koraka

Odredite svoju nišu i poslovnu ideju

Morate odabrati nišu za svoj novi posao. Kako pronaći dobaru ideju?

Proverite da li vaša ciljna publika ima:

  • Problem koji niko drugi ne rešava dovoljno dobro.
  • Spremnost da se plati rešenje tog problema.
  • Dovoljan prihod da se priušti rešenje.

Izbegavajte niše koje ne ispunjavaju sva tri kriterijuma. Zato što je izgradnja online prodaje teška. Kada krenete za ljudima kojima nisu potrebni vaši proizvodi, ne mogu da ih priušte ili nisu zainteresovani, još više otežavate sebi stvari.

Sprovedite istraživanje proizvoda

Možete prodati tri glavne vrste proizvoda za e-trgovinu na mreži. Svaki ima svoje prednosti i mane.

1. Fizička dobra.

Kao što naziv govori, radi se o fizičkim predmetima koje treba proizvesti, uskladištiti u magacinu i poslati kupcima. Prodaja fizičke robe može biti unosna, ali profitne marže mogu biti niske ako ne upravljate dobro svojim operativnim troškovima.

2. Digitalna preuzimanja.

Takođe možete prodavati digitalne proizvode — sve što kupac može da preuzme na svoj uređaj, kao npr

e-knjige, audio kursevi, online kursevi itd.

Digitalni proizvodi imaju veće profitne marže (u poređenju sa fizičkim proizvodima). Ali njihova cena može biti nezgodna jer se često smatra da imaju nižu vrednost od fizičkih proizvoda.

3. Usluge.

Gotovo svaka usluga dostupna na daljinu može se prodati na mreži. Prodaja usluga je najbrži način za pokretanje online poslovanja (i ostvarivanje profita). Ali to je poslovni model gde prodajete svoje vreme. To znači da je vaš potencijal zarade ograničen jer imate ograničen broj sati svakog dana. To je osim ako se ne pretvorite u agenciju.

izrada web sajtova za osnovne skole

Definišite svoju ciljnu publiku

Da biste privukli prodaju, a zatim povećali svoje poslovanje, morate savršeno da razumete ko je vaša ciljna publika . Da biste saznali o njihovim potrebama istražite i demografske i psihografske podatke.

1. Demografija.

Demografski podaci obuhvataju osnovne karakteristike kao što su starost, pol, prihod, itd.

2. Psihografija.

Psihografski podaci obuhvataju različite psihološke karakteristike kao što su vrednosti, uverenja, interesovanja, mišljenja itd.

Procenite održivost proizvoda

Da biste to uradili, postavite ova pitanja:

Da li postoji uspešan online biznis koji već prodaje takve proizvode?

Da li je potražnja za ovim proizvodom održiva? Ili je to privremeno?

Da li matematika koja stoji iza ovog proizvoda ima smisla? Možete li ga prodati sa profitom?

izrada web sajta iistudio

Definišite svoj brend i imidž

Dok radite na identitetu svog brenda, obratite pažnju na:

  • Logo.
  • Šema boja.
  • Izgledi stranica.
  • Tipografija.
  • Grafika i fotografije.

Imidž vašeg brenda treba da bude rezultat zajedničkog rada svih ovih elemenata.

iiStudio se bavi izradom web sajta, odrzavanje sajtova i seo optimizacijom.

Pokrenite svoju online prodavnicu

Sledeći korak u vašem poslovnom planu je priprema za lansiranje web sajta sa online prodavnicom.

1. Odaberite platformu za e-trgovinu.

Evo nekoliko popularnih opcija:

  • WooCommerce. Platforma otvorenog koda koju možete oblikovati u bilo koju vrstu prodavnice koja vam je potrebna.
  • Shopify. Shopify je platforma sa dobrim spektrom izvornih funkcija i preko 4.100 integrisanih aplikacija (primenjuju se posebne naknade za pretplatu).

2. Dodajte svoje proizvode.

Kada odaberete platformu i temu prodavnice, dodajte proizvode u svoj katalog. Obratite posebnu pažnju na:

  • Slike proizvoda. Obezbedite slike visoke definicije, prikazujući proizvod iz različitih uglova.
  • Opisi proizvoda. Ne poređajte funkcije – fokusirajte se na prednosti koje će kupac dobiti.

Slike proizvoda i opisi proizvoda imaju ogroman uticaj na prodaju vaših proizvoda. Zato odvojite vreme da ih dobro uradite!

3. Izaberite kako ćete izvršiti isporuku.

Brza dostava je najbolji način za slanje svojih proizvoda.

4. Uverite se da sve funkcioniše.

Konačno, kada vaša e-prodavnica bude aktivna, testirajte sve aspekte.

 Potvrdite da:

Sve stranice izgledaju dobro na svim uređajima (desktop, tablet, mobilni).

Web sajt dobro funkcioniše u više pregledača (Chrome, Safari, Firefox, Edge itd.).

Sva dugmad se mogu kliknuti/povezati sa odgovarajućom stranicom.

Ukoliko Vas još detalja zanima u vezi izrade web sajta to možete videti ovde.

Online prodaja – Kako je započeti

Jedan od sajtova koje smo mi radili i glavni izvor prihoda je na sajtu.

Back
WhatsApp
Pozovite nas